محصول برای اینستاگرام

عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام و اهمیت آن

در چندین سال اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام، به یکی از بسترهای مهم برای ارائه محصولات تبدیل شده است. این پلتفرم اجتماعی مبنی بر عکس و ویدیو می باشد که می توان با اشتراک گذاری بهترین تصاویر از تولیدات و محصولات، درصد فروش را بالا ببریم. همانطور که می دانید عکس های تبلیغاتی که حرفه ای و باکیفیت باشند، جادوی خارق العاده ای دارند و می توانند در کمتر از چند ثانیه نظر بیننده را به خود جلب کنند و به همین خاطر است که شاید اکسپلور اینستاگرام بیشترین آمار بازدید را دارد. عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام یکی از ترفندهای بالا رفتن آمار بازدید، افزایش فالوور، تبلیغات گسترده و در نتیجه کسب درآمد در سریع ترین زمان ممکن است. در این مطلب می خواهیم با فوت و فن های این روش بیشتر آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.

محصول برای اینستاگرام

عکاسی تبلیغاتی از محصول برای اینستاگرام

جهت ثبت بهترین عکس های تبلیغاتی و صنعتی در صفحه اینستاگرام خود، باید حرفه ای و جسورانه عمل کنید و آن را به دست افراد با تجربه ای بسپارید. چرا که بهترین صفحات موجود در اینستاگرام، اغلب از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به خصوص تصاویر و عکس هایی که برای موضوع تبلیغات در یک پیج بارگذاری می شوند. بنابراین اگر شما یک پیج اینستاگرامی دارید و برای امر تبلیغات در حال فعالیت هستید، بهتر است تا به طور تخصصی از یک تیم عکاسی تبلیغاتی کمک بگیرید و بهترین نتایج را دریافت کنید.

دلیل اهمیت تصویربرداری تبلیغاتی چیست؟

در عصر حاضر و با وجود انواع تکنولوژی و اینترنت، آگاهی و دانش مردم جهت انتخاب و خرید کالا بسیار بالا رفته است. در گذشته و حتی تا چند سال پیش خرید فقط به چند مغازه ختم می شد. امروزه جذب مشتری و متقاعد کردن افراد برای خرید بسیار سخت تر شده و مدیران و صاحبان کسب و کارها به این امر واقف هستند. با این وجود، راه حل های معجزه آسایی همچون عکاسی تبلیغاتی جهت این امر وجود دارد. اعتمادسازی برای مشتریان یکی از مراحل مهم در فروش محصولات مختلف و برندسازی می باشد که یکی از اهداف مهم در عکسبرداری تبلیغاتی و حتی عکاسی صنعتی به شمار می آید.

امروزه کسب و کارهای بزرگ و کوچک اگر در پلتفرم اینستاگرام حضور نداشته باشند، قطعا با ضرر بالایی روبرو خواهند شد؛ زیرا که دنیای امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی است. با تبلیغ محصولات و برند خود از طریق عکس های منحصر به فرد پا را فراتر از محدوده خود می گذارید و بدین صورت مشتریان زیادی را به دست می آورید که هر کدام می توانند به عنوان یک اهرم تبلیغ موثر برای شما عمل کنند.

تجهیزات مورد نیاز برای عکسبرداری تبلیغاتی

عکسبرداری تبلیغاتی همان طور که از نام آن پیداست جهت تبلیغ و تاثیرگذاری بر روی مخاطب به کار برده می شود. این عکاسی باید با تجهیزات مخصوص انجام گیرد تا به آن هدف نهایی یعنی جذب بیننده بالا در فضای پر رقابت اینستاگرام برسد. از تجهیزات مورد نیاز جهت عکاسی تبلیغاتی برای اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود.

👈 این مقاله را از دست ندهید… آشنایی با تردز 

  • دوربین و لنزهای حرفه ای
  • سه پایه
  • وسایل نورپردازی
  • بک گراند یا پس زمینه
  • اتاق نور
  • پنل های ال ای دی
  • نرم افزار و سیستم جهت بهینه سازی تصاویر

هر کدام از موارد بالا و استفاده از آنها بسته به نوع محصول و تجربه عکاس بر می گردد. اگر محصولات شما تجهیزات صنعتی می باشد، عکس برداری آن با محصولات ظریف مانند جواهرات متفاوت است. مثلا جهت عکسبرداری تبلیغاتی از طلا و جواهرات نیازمند بک گراندهای شیک همراه با لنزهای قوی دوربین هستیم، در صورتی که عکس برداری تجهیزات صنعتی و پزشکی این چنین نمی باشد.

فوت و فن های عکاسی تبلیغاتی حرفه ای برای اینستاگرام

از آنجایی که فروش در اینستاگرام به صورت مجازی می باشد و مشتری و بیننده امکان لمس فیزیکی و بررسی محصول را از نزدیک ندارد، بنابراین عکس های تبلیغاتی که از محصولات گرفته می شوند باید کیفیت لازم را داشته باشند تا مخاطب بتواند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کند. عکس های تبلیغاتی که توسط تیم حرفه ای خلق می شوند از تکنیک های خاصی برخوردار هستند و هزاران کلمه و پیام را در خود نهفته دارند. فوت و فون های تاثیرگذار در عکاسی تبلیغاتی برای اینستاگرام موارد زیر می باشد:

  • ترکیب بندی و چیدمان محصولات
  • انتخاب پس زمینه و اکسسوری
  • انتخاب زاویه مناسب
  • استفاده از خلاقیت های ویژه
  • حفظ تعادل در رنگ ها مخصوصا رنگ سفید
  • فرمت و اندازه تصاویر
  • ویرایش تصاویر همچون اکسپوژر، کنتراست، سچوریشن و سایه‌ها

نتیجه گیری

تصویر برداری از محصول یک ابزار بسیار قوی برای جذب مخاطب است و به ویژه برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام. بهترین راه برای برداشتن تصاویر محصول، استفاده از یک دوربین با کیفیت بالا است. با استفاده از نور مناسب، هنرپیشه های بزرگ و ترکیب مناسب سطوح، می توانید تصاویر زیبا و جذابی را برای اینستاگرام ایجاد کنید. همچنین باید به کیفیت و وضوح تصویر نیز توجه کنید و از پایین بردن کیفیت تصویر به منظور افزایش سرعت بارگذاری آن جلوگیری کنید. با انجام دقیق و کارآمد این کار، می توانید اینستاگرام خود را با تصاویر زیبا و جذاب پر کنید و برای جذب مخاطب و فروش محصولتان استفاده کنید.

اگر شما هم به عنوان یک تولیدکننده یا صاحب یک آنلاین شاپ، نیاز به عکس برداری از محصول دارید، همین حالا با تیم تصویربرداری شایق، ارتباط بگیرید. پیش از آن، می توانید نمونه کارهای عکاسی تبلیغاتی اینستاگرام ما را در بخش دپارتمان  تصویربرداری مشاهده کنید. 

به موفقیت شما، شایق هستیم 💙

تصویر برداری محصول برای ایجاد یک پست موفق در اینستاگرام، باید به شرایط زیر توجه شود: استفاده از نور مناسب، استفاده از پس‌زمینه متناسب، توجه به نسبت ابعاد و … .

برای ایجاد محتوای حرفه‌ای در اینستاگرام به تجهیزاتی با کیفیت نیاز است که شامل دوربین با کیفیت بالا، گوشی هوشمند با دوربین خوب، روشنایی مناسب برای تنظیم مود، میکروفون حرفه‌ای برای صدایی واضح و نرم‌افزاری برای ویرایش عکس/ویدئو قبل از انتشار محتوا می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *