پروژه رو بشناسیم!

_
شرکت صنعتی ورزشی ایمپالس تولید کننده و توسعه دهنده تجهیزات فیتنس است. این برند موفق با 25 سال سابقه در زمینه تجهیزات فیتنس، کاردیو و قدرتی، 18 سال است که به ساخت تجهیزات فیتنس برای برندهای دیگر می‌پردازد. شرکت ایمپالس در حال حاضر تولید خود را در چین آغاز نموده است و توانسته است بازار انگلستان را از آن خود کند.

ما چه کردیم

_
مفتخریم که شرکت شایق فرصت همکاری با این برندد در حوزه خدماتی ورزشی را داشته است و جزئی از پروسه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ آن بوده‌ایم. در این راستا به ارائه خدمات تولید محتوای متنی و تصویری و آماده سازی محتوای مناسب برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌ایم. تبلیغات از طریق گزینه پروموشن اینستاگرام، گوگل ادز و سئو و محتوای متنی سایت از دیگر اقدامات ما برای این توسعه دهنده تجهیزات ورزشی بوده است.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

مشاوره کسب و کار شامل مجموعه‌ای از خدمات و راهکارهایی است که به کسب و کارها در توسعه، بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان کمک می‌کند. این خدمات شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت مالی، تحلیل بازار، تحلیل رقبا، بهینه‌سازی فرآیندها، افزایش کیفیت محصولات، بهبود روابط با مشتریان و افزایش فروش، بهبود روابط داخلی و مدیریت منابع انسانی می‌شود. با دریافت مشاوره کسب و کار، کسب و کارها می‌توانند از تجربیات و دانش متخصصان خود را در بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان بهره مند شوند و کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
پخش ویدیو

دپارتمان تبلیغات محیطی

_

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *