پروژه رو بشناسیم!

_
صنایع غذایی بیداری کار خود را در سال 1389 با صنعت پخش مواد غذایی آغاز کرده است و فعالیت خود را با مشارکت در پخش و توزیع مواد غذایی ادامه داده است. در سال 1398 برند بیداری با محوریت تولید و فروش زعفران ثبت و به فعالیت در اقصی نقاط جهان پرداخته است. این برند شناخته شده، یکی از نام های پیشرو در صنعت زعفران و صادرات آن به شمار می رود.
رزرو مشاوره رایگان شروع کسب و کار

[bookly-form category_id="-1" service_id="1" staff_member_id="1" hide="categories,services,staff_members,week_days"]

ما چه کردیم

_
ما در شرکت شایق، برای بهبود شرایط فروش و برندینگ این برند، اقدام به تبلیغات آنلاین و برندینگ کرده‌ایم. طراحی بسته‌بندی اختصاصی و چاپ آن برای فروش و صادرات این محصول از اقدامات ما برای این برند صادر کننده زعفران بوده است. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، انتشار محتوای چند زبانه و تبلیغات گوگل ادز از دیگر خدماتی ما در حوزه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ بوده است.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

با توجه به اهمیت بسیار زیاد زعفران در بازارهای داخلی و خارجی، تولید کنندگان این محصول می‌توانند با بهره‌گیری از خدمات مشاوران کسب و کار، در فعالیت‌های خود موفقیت بیشتری را کسب کنند. مشاوران کسب و کار می‌توانند به تولید کننده‌های زعفران در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت تولید، بازاریابی، برندینگ، و نیز مهارت‌های نرم مانند مهارت‌های ارتباطی و رهبری کمک کنند. به همین منظور، ارائه راهکارهایی برای بهبود فرآیند تولید، بازاریابی و مدیریت هزینه‌ها و نیز رشد و توسعه کسب و کار می‌تواند به تولید کنندگان زعفران کمک کند تا در رقابت با سایر برندها پیروز شوند و در بازارها به عنوان یک برند موفق شناخته شوند.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

فونت


Regular
Kalameh-Thin
Kalameh-ExtraLight
Kalameh-Light
Kalameh-Regular
Kalameh-Medium
Kalameh-SemiBold
Kalameh-Bold
Kalameh-ExtraBold

Kalameh-Black
شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *