پروژه رو بشناسیم!

_
أحمر زعفران یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید و توزیع کننده زعفران است که به صادرات این طلای سرخ نیز می پردازد. برند أحمر کویت، به فروش و صادرات گسترده زعفران به کشورهای حوزه خلیج فارس می‌پردازد و در سال‌های اخیر از شاخص‌ترین صادر کنندگان این حوزه شناخته شده است.

ما چه کردیم

_
شرکت فرداد ارتباطات شایق با ارائه خدمات برندینگ و دیجیتال مارکتینگ از ابتدای مسیر همراه این برند نام آشنا بوده است. ما در شایق، با خدمات دو زبانه فارسی- عربی به تبلیغات و برندینگ برای این برند پرداختیم. طراحی بسته بندی زیبا و کاربردی، عکاسی تبلیغاتی از محصولات، طراحی پست و پوستر اختصاصی، سوشال مدیا و سایت دو زبانه از دیگر خدمات ما برای این پروژه واقع در کشور کویت بوده است.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

مشاوره کسب و کار می‌تواند به برند زعفران کمک کند تا در بازار رقابتی رشد کند و موفقیت بیشتری کسب کند. ابتدا باید بازار مورد نظر بررسی شود تا فرصت‌هایی که برای برند وجود دارد شناسایی شود. سپس باید تحلیل مشتریان صورت گیرد و نیازهای آنان به‌دقت بررسی شوند تا توانایی تأمین نیازهای مشتریان با محصولات خود را داشته باشید. سپس با پرداختن به بهبود رویه‌های کسب و کار مانند برندینگ، بازاریابی و فروش، برند زعفران می‌تواند در بازار رشد و موفقیت بیشتری داشته باشد. همچنین، رصد و مدیریت رقبا و تغییرات بازاریابی، عملکرد برند را بهبود می‌بخشد. در نهایت، شناسایی فرصت‌های ارتقای بیشتر برند و استفاده از رویه‌ها و تکنیک‌های نوین، از دیگر مزایای مشاوره کسب و کار برای برند زعفران است.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

بسته بندی

شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_
پخش ویدیو
پخش ویدیو
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *