پروژه رو بشناسیم!

_

صنایع غذایی مهراد چاشنی توس فعالیت خود را با هدف تولید زیتون پرورده در سال 1380 در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی توس آغاز کرد. تولید انبوه با ماشین آلات صنعتی و مکانیزه شروع کار این کارخانه تولیدی با نام ماه‌راد بوده است. کارخانجات مهراد در سال‌های 1386، 1389 و 1396 به عنوان واحد تولید کننده نمونه انتخاب شده است. همچنین دریافت گواهینامه ایزو 22000 TUV NORD آلمان از دیگر افتخارات این شرکت تولیدی به شمار می‌رود.

ما چه کردیم

_

دیجیتال مارکتینگ در حوزه مواد غذایی و خوراکی با چالش‌هایی همراه است که می‌توان با کارآمدی و همراهی تیمی کاربلد آنها را پشت سر گذاشت. ما در شایق به ارائه خدمات برندینگ برای این شرکت خوش‌نام پرداختیم و با اجرای ری‌برندینگ و طراحی بسته‌بندی روحی تازه در کالبد آن دمیدیم. همچنین با اجرای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و عکاسی تبلیغاتی از محصولات سعی کردیم این نام خوش آوازه و محصول خوشمزه را به دست مخاطبان هدف برسانیم. 

مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

مشاوره کسب و کار شامل مجموعه‌ای از خدمات و راهکارهایی است که به کسب و کارها در توسعه، بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان کمک می‌کند. این خدمات شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت مالی، تحلیل بازار، تحلیل رقبا، بهینه‌سازی فرآیندها، افزایش کیفیت محصولات، بهبود روابط با مشتریان و افزایش فروش، بهبود روابط داخلی و مدیریت منابع انسانی می‌شود. با دریافت مشاوره کسب و کار، کسب و کارها می‌توانند از تجربیات و دانش متخصصان خود را در بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان بهره مند شوند و کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

فونت

Regular
IRANYekanX-Thin
IRANYekanX-UltraLight
IRANYekanX-UltraLight
IRANYekanX-Regular
IRANYekanX-Medium
IRANYekanX-DemiBold
IRANYekanX-Bold
IRANYekanX-ExtraBold
IRANYekanX-Black
IRANYekanX-ExtraBlack
IRANYekanX-Heavy
سئو

دپارتمان سئو

_

تیم سئو ما یک کار هدفمند و جامع برای برند مهراد انجام داد. ابتدا با تحلیل دقیق بازار و کلمات کلیدی مرتبط، استراتژی‌های بهینه‌سازی محتوا را تدوین کردیم. سپس با به‌کارگیری تکنیک‌های پیشرفته سئو، رتبه وب‌سایت مهراد را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشیدیم. نتیجه این تلاش‌ها افزایش چشم‌گیر ترافیک ارگانیک و تعامل بیشتر کاربران با وب‌سایت مهراد بود که به تقویت برند و افزایش فروش کمک شایانی کرد.

شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_

دپارتمان تبلیغات محیطی

_
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *