پروژه رو بشناسیم!

_
مبلمان هیلدا یکی از حرفه‌ای‌ترین تولید کننده و پخش کننده مبلمان در شرق کشور است و موقعیت مکانی آن در شهر بجنورد قرار دارد. این برند نماینده تخصصی برند نیلپر در بجنورد است.

ما چه کردیم

_
شرکت شایق در راستای برندینگ و مارکتینگ این گروه مبلمان، اقدام به اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی برای این مجموعه نموده است. با تولید محتوای تصویری و متنی مناسب و انتشار آن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به شناخته شدن هر چه بیشتر این برند و برقراری تعامل با مخاطب و فروش بیشتر دست یافته‌ایم.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_
در حوزه مشاوره کسب و کار برند مبلمان، بهتر است ابتدا با تحلیل بازار شروع کرد. بررسی رقبا و فرآیند بازاریابی آن‌ها، بهترین ابزار برای شروع به کار است. بعد از این، با توجه به نتایج حاصل، باید محصولات و خدمات خود را با تمرکز بر روی نقاط قوت برند تبیین کرد و در کنار آن، به دنبال بهبود نقاط ضعف باشید. بهره‌برداری از نرم افزارهای مدیریتی کسب و کار و استفاده از شبکه های اجتماعی باعث افزایش بازاریابی برند و رشد سریع‌تر کسب و کار می‌شود. همچنین ایجاد یک فضای طراحی منحصر به فرد و جذاب، می‌تواند باعث افزایش فروش و پاسخگویی به نیازهای مشتریان شود. در نهایت، باید به یک برنامه بازاریابی قوی و از پیش تعیین شده نیز توجه شود تا به نحو احسنت به فروش و تبلیغات خود بپردازید.
شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *