پروژه رو بشناسیم!

_
سوشیانت، فروشگاه طلا و جواهر واقع در مشهد است که با تأسیس شعبه آنلاین خود به ارائه محصول به سراسر کشور می پردازد. این فروشگاه زرین، با ارائه خدمات مشاوره، تعمیر، خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24 ساعته تجربه‌ای به زیبایی جواهر را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

ما چه کردیم

_
ما از ابتدای تولد این برند همراه آن بوده‌ایم و کار خود را با طراحی لوگو و بسته بندی این برند آغاز نمودیم. استقرار دپارتمان تصویربرداری برای ثبت عکس‌های تبلیغاتی، اجرای طراحی گرافیکی مناسب برای انتشار محتوای تصویری در شبکه‌های مجازی از دیگر اقدامات ما بوده است. تدوین تقویم محتوایی، برندینگ، خدمات شبکه‌های اجتماعی و پشتیبانی و اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی از دیگر خدمات ما بوده است.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_
کسب و کار طلا و جواهر یکی از صنایعیست که در کشورمان رشد فراوانی داشته و برای کارآفرینان، فرصت‌های متعددی را فراهم کرده است. برای راه‌اندازی و مدیریت این نوع کسب و کار، نیاز به داشتن دانش و مهارت‌های تخصصی و همچنین شناخت صنعت، بازار، رقبا و توانایی های خود در این صنعت است. به همین منظور، مشاوره یک کسب و کار طلا و جواهر می‌تواند بسیار مفید واقع شود. این مشاوره شامل ارائه راهکارهای اجرایی، ارزیابی بازار و شناخت رقبا، مدیریت دیجیتال تبلیغات، تصمیم‌گیری در مورد محصولات و خدمات، کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری و نوآوری های جدید است. همچنین، برای موفقیت در این صنعت، داشتن پشتوانه شیوه های برتر فروش، مدیریت و بازاریابی ضروری است.
طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

فونت

Regular
IRANYekanX-Thin
IRANYekanX-UltraLight
IRANYekanX-UltraLight
IRANYekanX-Regular
IRANYekanX-Medium
IRANYekanX-DemiBold
IRANYekanX-Bold
IRANYekanX-ExtraBold
IRANYekanX-Black
IRANYekanX-ExtraBlack
IRANYekanX-Heavy

دپارتمان توسعه وب

_
سئو

دپارتمان سئو

_
وبسایت رسمی سوشیانت به لطف تلاش ها و خلاقیت بالای تیم نویسنده و زیر نظارت دقیق و کامل دپارتمان سئو شایق، به اتمام رسید. سئو برای وب سایت هایی مانند سوشیانت به شدت ضروری است. محتوای متنی که علاوه بر رعایت قوانین سئو، میزان خلاقیت بالایی نیز داشته باشد.
شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *