پروژه رو بشناسیم!

_
سایت و گروه آموزشی کریت واقع در مشهد، به آموزش برای چند دسته از اقشار جامعه می‌پردازند. آموزش مشاوره و کوچ مدیران و مدیرعاملان، استخدام کارکنان فروش در دو دسته فعالیت سنتی و دیجیتال مارکتینگ، توسعه فردی و آموزش بازاریابی و فروش از آموزش های این گروه به شمار می‌روند.

ما چه کردیم

_
دیجیتال مارکتینگ و برندینگ درست و اصولی می تواند یک گروه آموزشی را به سادگی در دسترس مخاطب قرار دهد و مسیر را برای ادامه کار هموار سازد. ما در شرکت شایق با تولید محتوای مناسب برای این گروه آموزشی، به برندینگ و مارکتینگ آن کمک کرده‌ایم. انتشار محتوای تبلیغاتی مناسبِ متنی و تصویری در سایت و شبکه‌های اجتماعی از دیگر اقدامات ما بوده است.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_
در اینجا نیازمند ارائه اطلاعات بیشتر در فرمت و کانال دقیق تر هستید. در هر صورت، مشاوره کسب و کار می‌تواند به گروه آموزشی کمک کند که در زمینه رشد و توسعه کسب و کار، بازاریابی و تبلیغات، مدیریت مالی، معیارهای عملکرد و مدیریت منابع انسانی، دنبال راه‌حل‌های بهتری برای مسائل خود باشند. مشاور در اینجا به کمک جذب، انتخاب و پرورش توانمندی‌ها، هدایت تصمیم‌گیری‌های بهتر و بهبود فرآیندهای کاری، هدف اصلی خود را دنبال می‌کند. بدین ترتیب با کمک این مشاور گروه واحد آموزش و توسعه بدون نگرانی از شرایط و تعامل موثر با کارکنان و همکاران خود به رشد و توسعه می‌پردازد و در نتیجه به توانایی بیشتری برای دستیابی به اهداف خود خواهد رسید.
شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *