پروژه رو بشناسیم!

_
سرکار خانم صبا غفوریان، یکی از بانوان موفق در زمینه آموزش زبان انگلیسی هستند. خانم غفوریان، پیش از این به صورت حضوری کلاس های زبان را برای علاقه مندان برپا می کردند، اما امروز با تغییر شیوه آموزشی، دوره های اختصاصی آموزش انگلیسی را برای زبان آموزان تولید کرده است.
رزرو مشاوره رایگان شروع کسب و کار

[bookly-form category_id="-1" service_id="1" staff_member_id="1" hide="categories,services,staff_members,week_days"]

ما چه کردیم

_
پروژه خانم غفوریان، جزء پروژه های پرسونال برندینگ موفق شایق می باشد. تمامی موارد مربوط به هویت بصری از جمله، طراحی گرافیک، طراحی لوگو و طراحی پالت رنگی توسط تیم شایق انجام شد. به علاوه با افتخار باید اعلام کنیم که تیم توسعه وب شایق، وبسایت رسمی و تخصصی خانم غفوریان را نیز طراحی و اجرا کرده است.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

کسب و کارهای در حال توسعه بازار خود را به دنبال رشد و گسترش روز افزون هستند. زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی، یکی از اصلی ترین ابزارهای برقراری ارتباطی بین کسب و کارهای مختلف در سطح جهان می‌باشد.

در این راستا، بهترین راه ارتقاء سطح زبان انگلیسی، به دنبال کمک یک مشاوره کسب و کار با تخصص در زبان انگلیسی می‌باشد. این مشاوران به عنوان یک همکار و مشاور در توسعه کسب و کار شما، با ارائه آموزش‌های مربوط به زبان انگلیسی به کارکنان شما، بهبود فرصت‌های کسب و کار شما را با ارتقاء کیفیت ارتباطات افزایش می‌دهند. به علاوه، در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با کسب و کار، نقش مشاوره کسب و کار نیز بسیار حیاتی می‌باشد.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

دپارتمان توسعه وب

_
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *