پروژه رو بشناسیم!

_
یکی از مجموعه های بزرگ و تخصصی در زمینه طلا و جواهرات، مشهد طلا نام دارد. برند مشهد طلا، با بیش از ده ها سال تجربه هم اکنون نیز به فعالیت در زمینه، خرید و فروش و طراحی طلا و جواهرات مشغول می باشد و در حوزه کاری مربوط به خود، طی این سال ها توانسته است تا به یکی از بهترین ها در زمینه کاری مختص به خود تبدیل گردد.
رزرو مشاوره رایگان شروع کسب و کار

[bookly-form category_id="-1" service_id="1" staff_member_id="1" hide="categories,staff_members,week_days,time_range"]

ما چه کردیم

_
می توان گفت، شایق افتخار همراهی صفر تا صد مجموعه مشهد طلا را طی این سال ها داشته است. همراهی ما با مشهد طلا، به شکل های گوناگونی بوده است. از جمله، مشاوره در راستای توسعه برند، تبلیغات، تصویربرداری اختصاصی از طلا و جواهرات، اجرا ایده، برگزاری نمایشگاه اختصاصی، برپایی همایش و ایونت های مختص به این برند، ایجاد کمپین های فروش، طراحی سایت اختصاصی و همچنین ایجاد صفحات اختصاصی در شبکه های اجتماعی و تهیه پست و استوری و ریلز های خلاقانه، از جمله اقداماتی است که ما برای توسعه این برند محبوب انجام داده ایم.
مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

مشاوره کسب و کار شامل مجموعه‌ای از خدمات و راهکارهایی است که به کسب و کارها در توسعه، بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان کمک می‌کند. این خدمات شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت مالی، تحلیل بازار، تحلیل رقبا، بهینه‌سازی فرآیندها، افزایش کیفیت محصولات، بهبود روابط با مشتریان و افزایش فروش، بهبود روابط داخلی و مدیریت منابع انسانی می‌شود. با دریافت مشاوره کسب و کار، کسب و کارها می‌توانند از تجربیات و دانش متخصصان خود را در بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان بهره مند شوند و کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

دپارتمان توسعه وب

_
شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_
پخش ویدیو
پخش ویدیو
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *