پروژه رو بشناسیم!

_

هتل آرتیمان. شاید بتونیم بگیم، این هتل یکی از خلاق ترین هتل هایی است که توی شهر مشهد قرار داره. خلاقیت از این لحاظ که مدیریت این هتل توجه خاصی به کودکان داره و یه جورایی خودش رو به عنوان یک هتل سفیر کودک، بر سر زبان ها انداخته. سفیر کودک از چه نظر؟ آرتیمان دیدگاه بسیار جذابی داره؛ مدیریت این هتل، یک سری تمهیدات خاص رو برای فرزندان مسافران خود در نظر گرفته که برای مشتریان و مسافرین این هتل بسیار جذاب تلقی شده. از جمله اینکه، با در نظر گرفتن این مسئله که، خیلی وقت‌ها پدر و مادرهایی که به سفر میان، شاید زمانی رو لازم داشته باشن برای اینکه بدون کودکانشون به گشت و گذار برن؛ خب، آرتیمان یک فضا خاص رو برای بچه ها در نظر گرفته تا پدر و مادرها به راحتی بتونن از مسافرت دونفرشون هم لذت کافی ببرن. هتل آرتیمان یک سری برنامه های مفرح برای سرگرم شدن فرزندان مسافران، در نظر گرفته. بچه ها توی این فرصتی که دارن، نقاشی می‌کنن، بازی می‌کنن از اسباب بازی های مختلف استفاده می‌کنند و البته که مربی هایی هستن تا از بچه ها مراقبت کنن. اما هتل آرتیمان، به یک توسعه برند قدرتمند نیاز داشت تا بتونه مسافران بیشتری رو به خودش جذب کنه و برای همین کار از تیم شایق، کمک گرفت. اما شایق، چه استراتژی هایی رو برای این برند در نظر گرفت. 

رزرو مشاوره رایگان شروع کسب و کار

[bookly-form category_id="-1" service_id="1" staff_member_id="1" hide="categories,staff_members,week_days,time_range"]

ما چه کردیم

_

با توجه به پتانسیل های زیادی که هتل آرتیمان داشت، ما یک سری استراتژی مناسب برای این برند در نظر گرفتیم که بیشتر مناسب بستر شبکه های اجتماعی بود. اول از همه اینکه، دپارتمان طراحی گرافیک شایق، برای این هتل یک لی اوت خاص با پالت رنگی مناسب را طراحی کرد. همچنین دپارتمان تصویربرداری شایق، ویدیو و تصاویر زیادی را برای استفاده در پیج ایشان، تهیه نمود و در پیج اینستاگرامی آرتیمان، به اشتراک گذاشت. پوشش تصویری تمام رویدادهایی که در این هتل به اجرا درآمد نیز، توسط تیم شایق انجام شد. تولید ریلز خلاق، سناریونویسی و کپی رایتینگ از جمله کارهایی بود که ما برای آرتیمان انجام دادیم.  

بعد از مدتی که همکاری ما با هتل آرتیمان به خوبی در حال انجام بود، تیم شایق به این نتیجه رسید که مدیریت محترم هتل آرتیمان، یعنی سرکار خانم گلستانی با توجه به ارتباطاتی که داشتند، برای توسعه پرسونال برندینگ، گزینه مناسبی هستند. بنابراین در استراتژی‌های آینده این برند، تصمیم گرفتیم تا علاوه بر برندینگ خود هتل، از شخصیت خانم گلستانی برای توسعه هرچه بیشتر نیز، استفاده کنیم. به این صورت که، یک سری ویدیو از ایشان تهیه کنیم تا به صورت سریالی در اینستاگرام و البته فضای یوتیوب ایشان، آپلود کنیم.

مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

مشاوره کسب و کار شامل مجموعه‌ای از خدمات و راهکارهایی است که به کسب و کارها در توسعه، بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان کمک می‌کند. این خدمات شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت مالی، تحلیل بازار، تحلیل رقبا، بهینه‌سازی فرآیندها، افزایش کیفیت محصولات، بهبود روابط با مشتریان و افزایش فروش، بهبود روابط داخلی و مدیریت منابع انسانی می‌شود. با دریافت مشاوره کسب و کار، کسب و کارها می‌توانند از تجربیات و دانش متخصصان خود را در بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان بهره مند شوند و کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

فونت


Kalameh-Medium

Kalameh-Thin

Kalameh-ExtraLight
شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
پخش ویدیو
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *