پروژه رو بشناسیم!

_

کیدزینو. همانطور که از اسم این برند به نظر می‌رسه، کیدزینو یک خانه بازی طراحی شده برای کودکان است. یک خانه بازی که با استفاده از جدیدترین روش ها و متدهای آموزشی برای کودکان، در حال فعالیت است. اما داستان همکاری ما و کیدزینو زمانی جالب می‌شود که متوجه شوید، این برند از صفر تا صد توسط شایق خلق شده است. یعنی از مراحل اولیه ایده خلق تا مارکتینگ، برندینگ و تبلیغات. 

رزرو مشاوره رایگان شروع کسب و کار

[bookly-form category_id="-1" service_id="1" staff_member_id="1" hide="categories,staff_members,week_days,time_range"]

ما چه کردیم

_

در راستای خلق برند کیدزینو، از پروسه انتخاب نام گرفته تا استراتژی مارکتینگ و برندینگ، همه و همه توسط تیم شایق به انجام رسیده است. انتخاب نام برای یک پروژه با محوریت کودکان، پروسه پرچالش و البته با جذابیت های زیادی است. برای انتخاب نام برندی مثل کیدزینو، باید مواردی مثل دلنشین بودن نام، قابل تلفظ بودن برای کودکان، موارد روانشناسی مربوط به برند، امکان طراحی لوگو خلاقانه، خوش آوا بودن و موارد تخصصی مربوطه را رعایت کرد و در نظر گرفت.

در نهایت با رعایت همه نکات، شایق نام کیدزینو رو که ترکیبی از Kid (به معنی کودک) و زی (برگرفته از فعل زیستن) و نو (به معنی تازگی) برای این برند جدید انتخاب کرد. این نام در حقیقت ترکیب دو کلمه از دو زبان فارسی و انگلیسی است. از لحاظ آوایی شناختی، این نام در رده خوبی قرار دارد. تلفظ چنین نامی، برای کودکان راحت و دلنشین می‌باشد. 

برای پروسه طراحی لوگو و پالت رنگی نیز تیم طراحی گرافیک شایق، برای کیدزینو مواردی را در نظر گرفته و طراحی کرد. همچنین برای پروسه، تبلیغات در فضای مجازی و اینستاگرام، از استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کردیم. از اینفلوئنسرها برای تولید ریلز، تیزر تبلیغاتی و عکاسی استفاده کردیم. 

همچنین در افتتاحیه کیدزینو، از حضور عموهای فیتیله ای استفاده کردیم که به خوبی روی توسعه این برند در فضای مجازی منعکس گردید و این استراتژی توانست نتایج خوبی را برای این برند به ارمغان آورد. 

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

فونت


Morabba-UltraLight

Morabba-Light

Morabba-Regular

Morabba-Medium

Morabba-SemiBold

Morabba-Bold

Morabba-ExtraBold

Morabba-Black

کارت ویزیت

سربرگ

پاکت‌نامه

شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *