پروژه رو بشناسیم!

_

خانم دکتر سمیرا سیدآبادی، یکی از بانوان موفق که در رشته روانشناسی در حال فعالیت هستند. دکتر سمیرا سیدآبادی، برای توسعه پرسونال برندینگ خود، به دنبال یک سری ایده جدید بودند. برای رسیدن به همین هدف شرکت شایق را انتخاب کردند و ما افتخار داشتیم تا در مسیر آبی توسعه برند، همراهشان باشیم. اما ما برای این برند چه اقداماتی انجام دادیم؟ می‌توانید در ادامه این موارد را بررسی کنید. 

رزرو مشاوره رایگان شروع کسب و کار

[bookly-form category_id="-1" service_id="1" staff_member_id="1" hide="categories,staff_members,week_days,time_range"]

ما چه کردیم

_

در راستای توسعه برند دکتر سمیرا سیدآبادی، یک سری اقدامات را برنامه ریزی کردیم. با در نظر گرفتن اینکه خانم سمیرا سیدآبادی به دنبال یک برندینگ شخصی بودند، ما استراتژی کاملی را برای ایشان اجرا کردیم. در جلساتی که با ایشان داشتیم و نظرات و دیدگاهی که داشتند، تصمیم گرفتیم برای لوگو ایشان از چند نماد روانشناسی استفاده کنیم. برای مثال، برای لوگو از یک نماد بال پروانه استفاده کردیم. چرا؟ جدا از بحث علاقه، استفاده از بال پروانه، به این دلیل بود که پروانه نماد ذهن آزاد و تغییر است. همچنین استفاده از بال پروانه، برای لوگو خانم سیدآبادی به اثر پروانه ای هم ارتباط  دارد. چراکه با توجه به این نظریه، هر بال زدن پروانه در هرکجای دنیا، می‌تواند روی هر چیزی تاثیر بگذارد. خب استفاده از این نماد برای این حوزه کاری، بهترین انتخاب بود. بعد از اینکه دپارتمان طراحی گرافیک شایق، لوگو، پالت رنگی طراحی لی اوت و به طور کلی هویت بصری ایشان را طراحی کردند، مرحله بعدی، نقش آفرینی دپارتمان نویسندگان ما بود. در راستای توسعه برندینگ فردی ایشان، سناریوهای جذابی را برای اجرا نوشتیم. به جز این موارد، دپارتمان تصویربرداری شایق یک سری عکس و ویدیو را بر اساس سناریوها، از ایشان تهیه کردند. در ادامه می‌توانید تمامی مراحل اجرایی ما را مشاهده کنید. 

مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

مشاوره کسب و کار شامل مجموعه‌ای از خدمات و راهکارهایی است که به کسب و کارها در توسعه، بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان کمک می‌کند. این خدمات شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت مالی، تحلیل بازار، تحلیل رقبا، بهینه‌سازی فرآیندها، افزایش کیفیت محصولات، بهبود روابط با مشتریان و افزایش فروش، بهبود روابط داخلی و مدیریت منابع انسانی می‌شود. با دریافت مشاوره کسب و کار، کسب و کارها می‌توانند از تجربیات و دانش متخصصان خود را در بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان بهره مند شوند و کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

فونت


KalamehWeb-Regular

KalamehWeb-Thin

KalamehWeb-Black

KalamehWeb-Bold

سربرگ

کارت ویزیت

شبکه‌های اجتماعی

دپارتمان شبکه های اجتماعی

_
تصویر برداری

دپارتمان تصویر برداری

_
آموزش مدیریت محتوا

دپارتمان آموزش مدیریت محتوا

_

مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت یک فرایند حیاتی برای تبلیغات، تبادل اطلاعات و رسیدن به مخاطبان است. برای مدیریت محتوای به‌روز نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خوبی دارید تا با پویایی بتوانید با فهرست جدید محتوا آشنا شوید. بهترین راه برای این منظور ارائه محتوایی ارزشمند و مفید است که تمایل هدفمندانه مخاطبان را جذب کند. باید همچنین به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه کرد و محتوای مورد علاقه را به منظور بهبود کیفیت در نظر گرفت. به طور کلی، ارائه محتوایی که به هدف‌های شما و نیاز‌های مشتریان منطبق باشد، می‌تواند به بهبود مدیریت محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *