پروژه رو بشناسیم!

_

فودی مون. نام یک برند خوشمزه است. فودی مون، برندی است که تا توسط شایق خلق شد. مدیر فودی مون، سرکار خانم خراسانی، تا پیش از آشنایی با ما، فعالیت خود را به شکل دیگری انجام می‌دانند. ایشان در زمینه طبخ و پخت انواع فینگرفود، فست‌فود و غذاهای این چنینی فعالیت می‌کنند؛ البته به صورت خانگی! ایشان با هدف، برندینگ و مارکتینگ گسترده تر، تصمیم گرفتند تا با شایق همکاری کنند. اما استراتژی های ما برای این برند نوپا شامل چه مواردی بود؟ در ادامه بخوانید. 

رزرو مشاوره رایگان شروع کسب و کار

[bookly-form category_id="-1" service_id="1" staff_member_id="1" hide="categories,staff_members,week_days,time_range"]

ما چه کردیم

_

با توجه به اینکه، فودی مون به دنبال توسعه فعالیت ها و همچنین جذب مخاطبان بیشتر بود، ما یک سری استراتژی را برای ایشان در نظر گرفتیم. این استراتژی ها شامل، طراحی هویت بصری، پالت رنگی، طراحی یک لوگو جذاب و البته طراحی یک گیفت‌کارت خلاق بود. بد نیست اشاره ای داشته باشیم به پروسه انتخاب نام این برند! بله. همانطور که حدس می‌زنید، نام برند فودی مون، توسط دپارتمان ایده پردازی شایق، انتخاب شده. اما چرا ما این نام را انتخاب کردیم؟ با هم پروسه را بررسی کنیم. 

بعد از بررسی چندین نام برای این برند، ما به نام "Foodi Moon" رسیدیم. انتخاب این نام دلایل و پروسه بسیاری داشته است. اول، "فودی"؛ فودی، از لحاظ شنیداری، به مخاطب احساس کوچک بودن می‌دهد. غذای کوچک! غذای کوچک که در واقع، مخاطب را به یاد فینگر فود می‌اندازد. دوم، "مون"؛ خود شما با شنیدن واژه "مون" چه چیزی به خاطر می‌آورید؟ دقیقا! ماه. تصویری از ماه و شب در ذهنتان نقش میبندد. اما، واژه ماه ممکن است مخاطب را به چه تفکری برساند؟ قطعا شام، شب، حس خوشایند، درخشش و یکی هم شما بگویید. خب، این را هم اضافه کنیم که، واژه "مون" به جز معنای لاتین آن، به یک حس مالکیت نیز اشاره دارد. ما برای انتخاب نام "فودی مون" بیشتر به حس مالکیت آن اشاره داریم. "غذای ما" یا "غذامون". حتما شما هم متوجه این هم آوایی شده‌اید. نکته جالب اینجاست که، هر دو این واژه ها در کنار هم، از لحاظ آوایی، نوشتاری و حتی برندینگ، تا حد زیادی، زیبا، پر مفهوم و البته به یاد ماندنی به نظر می‌رسند.

فاکتور دیگری که در ارتباط با انتخاب نام "فودی مون" در نظر گرفتیم، فاکتورهای مرتبط با طراحی لوگو و هویت بصری آن است. پالت رنگی پیشنهادی ما، پالت رنگی نارنجی و زرد بود. چرا؟ فینگر فود، بدون شک هر کسی را به یاد غذاهای سرخ شده و سوخاری‌های مختلف می‌اندازد و همچنین اینکه رنگ هایی با تم نارنجی، باعث ایجاد حس گرسنگی در مخاطبین می‌شود.

با توجه به تمام این موارد، گیفت کارت و لوگو این برند توسط دپارتمان طراحی گرافیک شایق، انجام شد. در ادامه می‌توانید سمپل‌های این برند را مشاهده کنید. 

مشاوره

دپارتمان مشاوره

_

مشاوره کسب و کار شامل مجموعه‌ای از خدمات و راهکارهایی است که به کسب و کارها در توسعه، بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان کمک می‌کند. این خدمات شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت مالی، تحلیل بازار، تحلیل رقبا، بهینه‌سازی فرآیندها، افزایش کیفیت محصولات، بهبود روابط با مشتریان و افزایش فروش، بهبود روابط داخلی و مدیریت منابع انسانی می‌شود. با دریافت مشاوره کسب و کار، کسب و کارها می‌توانند از تجربیات و دانش متخصصان خود را در بهبود و بهینه‌سازی کسب و کارشان بهره مند شوند و کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

طراحی گرافیک

دپارتمان گرافیک

_

لوگو

پالت رنگی

فونت


Eras Demi ITC

Eras Bold ITC

Eras Medium ITC

Eras Light ITC

کارت ویزیت

گیفت کارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *